понеделник, 31 август 2009 г.

Ден 2-ри

Както обикновено денят започна физ. зарядка и обичайната проверка на стаи. Днес отново имахме лекция: "Арменски език". На тази лекция припомнихме неща от миналите години, както и научихме много нови думи. Опитвахме се да общуваме на арменски помежду си.













По - късно продължихме със заниманията си. Отново бяхме разделени на две групи: малки и големи. Малките правеха импулси, някои отборни игри и приключиха с щафета. Докато малките се забавляваха големите правеха първи стъпки за доверие в екипа. Първата игра, на име "Алктраз", имаше за цел да провери едновременно до колко си имаме доверие и дали можем да се сработим в екип. Друга от игрите беше"Яйце". Тази беше най -  забавна, тъй като трябваше да си подаваме яйце един на друг, като постоянно увеличавахме разстоянието помежду си. Смехът настъпи когато яйцата започнаха да се чупят в нечии ръце. След нея всичко приключи в банята.












По - късно младите "Ънгери" се развихриха в кулинарната сфера ...
Напрежението нарастна когато дойде време за втория кръг от спортния турнир:


Завършихме вечерта с бурни танци в дискотеката:


Кишер пари :)

10 коментара / коментирай:

  1. Браво браво, дето се вика Хайрен бедке хосинк. :))). Все повече съжалявам, че не съм дошъл.
    Като гледам май само аз коментирам, хайде и останалите конетирайте дано да се заформи някоя "Виртуална" дискусия.
    Пак казвам в Кюстендил чини ми се много хубаво си прекарвате. Еххххх.....
    До скоро от мен

    ОтговорИзтриване
  2. ммммда. преди да кажа и аз кишер пари, викам малко да разгледам как я карате. И изглежда добре :-)

    ОтговорИзтриване
  3. А нали знаете как е Киров прочетено наобратно... И аз не можах да се сдържа.

    ОтговорИзтриване
  4. И забравих другата си любима дума съспанаг.

    ОтговорИзтриване
  5. PS Пазете сандвича с краставиците за Гаро!

    ОтговорИзтриване
  6. Да разбира се. Знам и какво е йереспохан... Ръкавицата е хвърлена :Р. А сандвича с краствицата... Ми какво толкова сложно глада принуждава хвърляш краставицата и изконсумирваш останлото с запушен нос. Днес ми се наложи.

    ОтговорИзтриване